Heeej!

I dag så köpte jag något som ni inte nog har hört om det är en ''Party popper'' och jag vet inte vad som kommer hända när jag smäller den men ni kommer få se när den smälls! och annars gör jag inget tittat lite på statist.se ^^ och varit på snättringe dagen...och sånt. Jag är lite VÄLDIGT sur på mig själv jag såg en stor godispåse och jag såg ett jul och massa nummer jag valde nummer 5 och 2 och jag hadde 10kr i handen och jag gav dom pengarna och jag väntade på att hjulet skulle snurra det börgade snurra de blev mitt nummer och jag stirrade på den stora godispåsen men då kommer bara en liten Plopp fram och dom sa Grattis! och jag blev lite förvirrad                         jag åt upp den och ville spela igen förlora och fick en liten godis en stund senare hade jag spelat slut på alla pengar. jag gick och spela tog nummer 9 och 6 och jag förlorade och jag frågade hur mn skulle igentligen vinna dom stora priserna han sa du ska komma på den röda linjen och man skulle få godispåsen jag körde en gång till och vann inget jag tänkte på vad jag skulle kunnat göra istället för att köra ett dumt spel. I eftertanke så börgar jag tro att dom har något så man kan alldrig vinna de dumma spelet! Men när snättringe dagen var slut så skulle jag gå hem med mamma och då kommer den fina lilla hoppande prinssesan med 2 stora godispåsar! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0